Level Up Latam

Level Up Latam

Computer Games

São Paulo, São Paulo 32,746 followers

Ready to take it to the next level? It’s time to Level Up.

About us

One connection, unlimited possibilities. Welcome to Level Up. A all-in-one LATAM company focused on game publishing, marketing services and game distribution. And more. Level Up! is a 360º full service partnership company with 18 years of experience in the game industry. Time to Level Up.

Website
https://leveluplatam.com/
Industry
Computer Games
Company size
201-500 employees
Headquarters
São Paulo, São Paulo
Type
Partnership
Founded
2004
Specialties
Games, Tecnologia, and Jogos

Locations

  • Primary

    Avenida Jabaquara, 3060 - 8o andar

    São Paulo, São Paulo 04046-500, BR

    Get directions

Employees at Level Up Latam

Updates

  • View organization page for Level Up Latam, graphic

    32,746 followers

    Diversidade em foco 🤝 Representatividade, inclusão e respeito são termos cada vez mais presentes em nosso vocabulário, porém muita gente ainda tem dúvidas de como colocá-los em prática. Pensando nisso o +Plurall, nosso coletivo de inclusão, decidiu produzir seu próprio Manual da Diversidade. Pensado para ser um guia prático e rápido sobre diversos assuntos, ele conta com informações sobre o que é diversidade e como incentivá-la, além de dicas para combater diferentes tipos de discriminação. Esses pontos fazem parte do DNA Level Up e nos ajudam a crescer junto com nossas pessoas colaboradoras 🧬 Você pode acessar nosso Manual da Diversidade através deste link: https://bit.ly/3oBxqdx --- Diversity in focus 🤝 Representativeness, inclusion, and respect are terms that are increasingly present in our vocabulary, but many people still have doubts about how to put these values into practice. Thinking about it, +Plurall, our inclusion collective, decided to produce its own Diversity Manual. Designed to be a practical and quick guide on various subjects, it has information on what diversity is and how to encourage it, as well as tips to fight against different types of discrimination. These points are part of DNA Level Up and help us grow together with our collaborators 🧬 You can access our Diversity Manual through this link: https://bit.ly/3oBxqdx

    • No alternative text description for this image
  • View organization page for Level Up Latam, graphic

    32,746 followers

    Já pensou em jogar dentro do mundo de 1001 noites? Para quem gosta de PUBG MOBILE, essa foi a sua vida de março até abril com a atualização 3.1. Os players foram transportados para um mundo de magia e mistério, onde você podia realizar seus desejos com o Gênio Místico e até voar em um tapete voador dentro de uma cidade árabe. Para participar dessa jornada, após uma curadoria apurada realizada pelo nosso time de marketing de influência, trouxemos Gabi Cattuzzo, Yas Yassine, Paulinho Loko, Luqueta e Guto, que enfrentaram os desafios da nova atualização. Para isso, criamos uma vivência culinária no restaurante Sonho Árabe e entregamos muita gameplay e conhecimento sobre a cultura árabe com a participação da Yas e Gabi. Também trouxemos nosso Navio do Tesouro Voador para a vida real e desafiamos o Luqueta a tentar conquistar o famoso winner winner chicken dinner direto de um barco viking em movimento no Grupo Playcenter. Para a collab com o  SPY x FAMILY, o Guto fez um super cosplay da Anya mostrando todos os novos itens. E, para finalizar, o Paulinho foi de Bentley Continental Flying Spur para a final do PMGO criando uma live IRL durante todo o caminho. Mais do que apenas jogar, ao sair dos formatos tradicionais, pudemos criar experiências únicas para cada um usando a cocriação do marketing de influência. Venha criar uma experiência através de influenciadores com a gente, consulte mais sobre os nossos serviços em influenciadores@levelupgames.com.br . --- Ever thought about playing within the world of 1001 nights? For those who love PUBG MOBILE, this was your life from March to April with the 3.1 update. Players were transported to a world of magic and mystery, where you could fulfill your wishes with the Mystic Genie and even fly on a magic carpet within an Arabian city. To take part in this journey, after a thorough curation by our influencer marketing team, we brought Gabi Cattuzzo, Yas Yassine, Paulinho Loko, Luqueta, and Guto, who faced the challenges of the new update. For this, we created a culinary experience at the Sonho Árabe restaurant and provided plenty of gameplay and knowledge about Arab culture with the participation of Yas and Gabi. We also brought our Flying Treasure Ship to real life and challenged Luqueta to try to conquer the famous winner winner chicken dinner directly from a moving Viking ship at Grupo Playcenter. For the SPY x FAMILY collab, Guto did a super cosplay of Anya showcasing all the new items. And, to wrap it up, Paulinho rode in a Bentley Continental Flying Spur to the PMGO finals, creating an IRL live stream throughout the journey. More than just playing, by stepping away from traditional formats, we were able to create unique experiences for each person using influencer marketing co-creation. Come create an experience through influencers with us, learn more about our services at influenciadores@levelupgames.com.br

  • View organization page for Level Up Latam, graphic

    32,746 followers

    Quando falamos do nosso serviço de curadoria de influenciadores, sempre levamos em consideração o engajamento, compatibilidade da marca e objetivos do cliente para somar com nossos projetos. E é claro que com o Honor of Kings não poderia ser diferente! Foram 5 meses de trabalho e mais de 50 lançamentos abordados. Esse é o resultado de uma parceria de sucesso com nossos embaixadores de Honor of Kings: Akumoto, Tealz, Jojotshy, Riyuuka, Zikzira, YoDa e Bufalo. Falando em resultados, eles somam quase 4 milhões de visualizações divididas entre mais de 845 horas de livestreams, 70 vídeos no YouTube, 120 short videos (TikTok, reels e shorts) e diversas postagens nas redes sociais (stories e tweets). E nessa jornada tivemos desde o lançamento de novos personagens, eventos temáticos, colaborações incríveis (como Sailor Moon e Cavaleiros do Zodíaco), novas skins (inclusive uma exclusiva brasileira, Mayene - Mari Capoeirista), torneios de comunidade com premiação em dinheiro para as audiências dos embaixadores, e claro, a especial comemoração de 1 ano do Honor of Kings no Brasil! Agradecemos a dedicação de todos nossos colaboradores e embaixadores nesse projeto, com vocês nós estamos sempre subindo o nível. Quer saber mais ou fazer uma campanha conosco? Fale com a gente pelo e-mail: influenciadores@levelupgames.com.br --- When we talk about our influencer management service, we always take into consideration engagement, brand compatibility and client objectives to enhance our projects. And of course, with Honor of Kings, it couldn't be any different. It's been 5 months of work and over 50 releases covered. This is the result of a successful partnership with our Honor of Kings ambassadors: Akumoto, Tealz, Jojotshy, Riyuuka, Zikzira, YoDa, and Bufalo. Speaking of results, the total it’s close to almost 4 million views divided among over 845 hours of livestreams, 70 YouTube videos, 120 short videos (TikTok, reels, and shorts), and various social media posts (stories and tweets). On this journey, we've seen everything from the release of new characters, themed events, incredible collaborations (like Sailor Moon and Knights of the Zodiac), new skins (including a Brazilian exclusive, Mayene - Mari Capoeirista), community tournaments with cash prizes for ambassador audiences, and of course, the special celebration of Honor of Kings' 1-year anniversary in Brazil! We appreciate the dedication of all our collaborators and ambassadors on this project; with you, we're always leveling up. Want to know more or run a campaign with us? Get in touch via email: influenciadores@levelupgames.com.br

    • No alternative text description for this image
  • View organization page for Level Up Latam, graphic

    32,746 followers

    Hoje foi dia de reforçar a proteção do nosso squad! 🛡️ Rolou uma campanha de vacinação contra a gripe em nosso escritório e nossos colegas puderam se vacinar e também trazer seus dependentes para dar um upgrade na saúde! 💉

    • No alternative text description for this image
  • View organization page for Level Up Latam, graphic

    32,746 followers

    A Level Up marcou presença no primeiro PUBG MOBILE Global Open Brasil 2024 (PMGO), realizado presencialmente em São Paulo nos dias 5 a 7 de abril. Co-criamos com o talentoso Rodrigo Zin a música tema do campeonato, e ainda trouxemos à vida a collab entre PUBGM e Bentley Motors, com a exposição de um Bentley no local. Também organizamos diversas interações e dinâmicas com o público, lideradas pelos talentosíssimos Vespa e Mari Bonino. Para ajudar a promover o evento, escalamos um dream team com mais de 20 criadores de conteúdo, incluindo nomes como Paulinho o Loko, Netenho e Diana Zambrozuski, que marcaram presença e contribuíram para o sucesso da PMGO. Esta foi a estreia do Brasil como sede de um campeonato presencial de PUBGM. A PMGO contou com a participação de 16 times de todo o mundo, incluindo equipes brasileiras. Infelizmente, o incrível prêmio de 2,5 milhões de reais para o vencedor da edição não foi para uma das equipes brasileiras. A Alpha7 chegou perto, mas perdeu a final para a equipe japonesa Reject, mas a nossa torcida segue forte para os times brasileiros nos anos seguintes! Muito obrigado a todos os envolvidos e que venham os próximos desafios! -- Level Up attended the first PUBG MOBILE Global Open Brasil 2024 (PMGO), which took place in São Paulo from April 5 to 7. Together with the talented Rodrigo Zin, we co-created the tournament's theme song and brought to life the collaboration between PUBGM and Bentley Motors, with a Bentley on display at the venue. We also organized several interactions and dynamics with the audience, conducted by the very talented Vespa and Mari Bonino. To promote the event, we assembled a dream team of more than 20 content creators, including names like Paulinho o Loko, Netenho and Diana Zambrozuski, who were present and contributed to PMGO's success. This was Brazil's first time hosting a face-to-face PUBGM championship. PMGO was attended by 16 teams from all over the world, including Brazilian teams. Unfortunately, the incredible prize of 2.5 million reais for the winner of the edition didn't go to one of the Brazilian teams. Alpha7 came close, but lost the final to the Japanese team Reject, but our cheers continue to be loud for the Brazilian teams in the years to come! Many thanks to everyone involved and here's to the upcoming challenges! #Esports #Gaming #Marketing

  • View organization page for Level Up Latam, graphic

    32,746 followers

    Durante 18 a 22 de março, estivemos na Game Developers Conference, um dos maiores encontros de desenvolvedores de jogos do mundo, em São Francisco, Califórnia.    Além de reunir quase 30.000 participantes, a programação da GDC contou com mais de 700 sessões, incluindo palestras dos criadores dos jogos aclamados pela crítica como Super Mario Bros. Wonder e The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.    Nosso CEO Latam, Glaucio Marques, e o Head of Business Development, Erik Ziegelmeyer, mergulharam de cabeça no networking e na busca de tendências, conectando-se com estúdios de diversos países. Atualmente, a indústria de games e tecnologia quer ampliar os horizontes e recuperar as vendas e nesse ponto, o mercado Latino Americano e Brasileiro é uma ótima oportunidade.    Em uma das palestras, a Ubisoft lançou oficialmente o NEO NPCs, uma tecnologia movida por inteligência artificial generativa para conversas in-game e interações de jogadores com personagens não jogáveis, representando um avanço significativo na capacidade de interação em jogos. As sessões sobre IA, estavam lotadas. Seu uso é uma forte tendência no mercado, não apenas no desenvolvimento de jogos, mas também na automatização de tarefas e otimização de processos.    Ano que vem, a GDC retornará ao Moscone Center entre os dias 17 a 21 de março. Mas fiquem ligados, porque as inscrições começam ainda esse ano no começo do mês de julho. Se você também esteve na GDC e quer conversar sobre o futuro dos games, não deixe de falar conosco!   --   From March 18th to 22nd, we attended the Game Developers Conference, one of the largest gatherings of game developers in the world, in San Francisco, California.   In addition to bringing together nearly 30,000 participants, the GDC program featured over 700 sessions, including talks by acclaimed game creators such as Super Mario Bros. Wonder and The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.   Our CEO Latam, Glaucio Marques, and the Head of Business Development, Erik Ziegelmeyer, immersed themselves in networking and trend-spotting, connecting with studios from various countries. Currently, the gaming and technology industry is looking to expand horizons and boost sales, and in this regard, the Latin American and Brazilian markets present great opportunities.   During one of the sessions, Ubisoft officially launched NEO NPCs, a generative artificial intelligence technology for in-game conversations and player interactions with non-playable characters, representing a significant advancement in gaming interaction capabilities. The AI sessions were packed. Its use is a prominent trend in the market, not only in game development but also in task automation and process optimization.   Next year, GDC will return to the Moscone Center from March 17th to 21st. Stay tuned, as registrations will open later this year in early July. If you also attended GDC and want to discuss the future of gaming, don't hesitate to reach out to us!

Affiliated pages

Similar pages

Browse jobs